VILKÅR FOR BOOKING
Kansellerings- og Endringsvilkår
1. Forsinkelse til time
Vi oppfordrer alle kunder til å møte presis og alene til sine timer for å redusere trafikk i våre lokaler.
• Ved forsinkelse på mer enn 10 minutter for avtaler på 30 minutter, eller 15 minutter for lengre avtaler, anses dette som uteblitt time (no-show). Gebyret for dette er 60 % av timens verdi, pluss et fakturagebyr.
• Alternativt kan behandlingen gjennomføres med redusert tid, hvilket kan innebære at enkelte deler av behandlingen, som farge eller voks ved brynsbehandling, utelates.
2. Avbestilling av time
• Avbestilling må gjøres senest 48 timer før avtalt tid i salongens åpningstider. Kansellering etter dette belastes med 70 % av timens verdi, pluss fakturagebyr.
• Ved sykdom må legeerklæring fremvises.
• Avbestilling må skje via SMS, e-post eller telefon innenfor våre åpningstider (09:00-16:00 mandag til fredag). Avbestillinger via sosiale medier aksepteres ikke. Dersom vi ikke svarer telefonen, anbefales det å sende en SMS.
3. Endring av time
• Endringer må gjøres senest 48 timer før avtalt tid og belastes med et flyttegebyr på 220,-.
• Ny time må settes opp innen 7 dager fra den opprinnelige avtalen og bekreftes av salongen.
4. Reklamasjoner
• Reklamasjoner må meldes innen 72 timer etter behandlingen.
• Ved godkjent reklamasjon tilbyr vi opptil tre forslag til tidspunkt for å rette opp behandlingen innen 7 dager.
• Vi gir ikke refusjon, verdikuponger eller rabatt som kompensasjon.
5. Viktig informasjon
• Barnevogner, barn og dyr er ikke tillatt i lokalet uten avtale gjort minst 48 timer i forkant.
• Vi gir ikke refusjon for behandlinger eller produkter kjøpt på tilbud.
• Dersom du møter til vippe- eller brynstime med sminke, påløper et gebyr på 100,-.
• Fakturaer som ikke betales innen fristen, sendes til inkasso.
Vi setter stor pris på din forståelse og respekt for våre vilkår, som sikrer en best mulig opplevelse for alle våre kunder.